26 April 2011

Inner Latest

Hai back..yang ni plak inner tudung yang blh muncung..so,bg yang tak suke pakai inner yang melekap kat pale,blh pilih yang ini..(saye mesti pilih..hehe)

Materialnye sgt berkualiti tinggi..tak terlalu lembut n tak keras sgt...telinga pun tak sakit bile pakai..
Harga RM8


Ni ade stock inner baru sampai...
Tak sempat nak amik gambar bersame inner lg..sbb sangat bz mgu ni..hihihi...
Black (1 Reserved For Juli)
Black (available)
Kelabu ( 1 Available)
Cokelat (1 Available)
Biru Turqoise (1 Availabel)
Pink (1 Available)
Dark Grey (1 Reserved For Shuhada
Dark Grey ( Availble)
Purple (1 Availble)

Boleh pakai dengan tudung jenis syria bercorak mcm ni....tudung kat outer tu tak dijual ye...tu hak milik sendiri..

Boleh jgk pakai dgn tudung syria yang plain....

ataupun nak gayekan dgn shawl...mudah kan..;))

Buat mase ni,stok yang tinggal adelah untuk kaler2 di ats..setiap 1 kaler tinggal sehelai je..sbb yang laen dah pun dijual...
a)Sold
b) sold
c)Sold
d)sold
e)Sold

No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page