Daisypath Anniversary tickers

19 January 2017

Tepung cheese sesedap cheese di kfc

Assalamualaikum.

Hai! Dah lunch? Makan apa? Saya tadi makan ayam penyet. Burp kenyang alhamdulilah.

Pernah tak makan cheezy wedges kfc?? Sedap kan?

Pernah tak rasa nak buat sendiri kat rumah? Tapi rasa tak sama macam makan kat kfc sebab takde sos cheese yg kuning melekat tu??

Haa.. ni nak bagitau..

Saya ada jual tepung cheese dengan rasa seenak cheese kfc tu. Beli sekali komfem puas hati..
 
So tadi sempat saya pos kan tepung ni ke Ampang. Tq sis sudi beli tepung cheezy wedges ni dari saya. Nanti dah sampai jangan lupa share hasil bancuhan tepung ni ye!
 

Tepung cheese ni kite cuma perlu bancuh je. Tuang tepung dalam bekas & isi air suam sikit demi sedikit untuk memastikan kepekatannya menepati piawaian macam sos cheese kfc! Haha! Skema kan?? 

Kalau cair sangat tak sedap.

Kalau tak habis, tepung tu simpan dalam bekas bertutup di dalam peti ye. Lebih tahan lama & jimat. 

So, ada yang berminat nk try bercheesy wedges di rumah dengan rasa seenak makan di kfc?? πŸ˜‹πŸ˜‹

Jangan segan-segan πŸ“±whatsapp 012-9628636/pm/emel saya ok!

Hanya RM12 je. πŸ˜πŸ˜πŸ€—

2 comments:

  1. nak beli satu.. nnt kita wasup may ye.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Mcm sedap aje.
    Aida x pernah cuba.
    Cheesy wedges kfc tu wajib beli kalau aida gi kfc tau.

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page