Daisypath Anniversary tickers

18 January 2017

happy New Year 2017!!

Hai!
Adakah saya sudah terlewat untuk mengucapkan happy new year??? Harapannya saya masih belum lewat ye.. hehe..

Lama betul tak update blog ni.. Tengok last posting pun 3,4 bulan lepas.

Hari ni berkesempatan sikit bukan bukak blog through PC. Selalu saya pakai hp je.. Tak kick sangat rasanya tengok blog pakai hp. ;)

Saya tengok ramai kengkawan alam maya saya masih aktif dengan dunia blog! Tahniah uols! Sangat konsisten.

Saya terkini, sudah beranak dua. Masih bekerja. Dah nak kene update header blog letak gambar anak nombor dua pulak kan?Hehehe..

Dan saya handle sedikit perniagaan online dan berdaftar SSM tau! aha. Upgred sikit la dah ada SSM kan. Kene fokus.

Tadi saya baca balik la posting-posting lama saya yang kengkawan komen. Komen korang saya baru publish hari ni.. Sambil baca komen tu, saya baca entry lama-lama saya.

Rasa macam malu pulak!

Kenapa malu ye? Mungkin dari segi bahasa dedolu yang entah hape-hape kan? Sekarang umor pun dah 3 series. So, rasa macam orang matang-matang camgitu bile hari ni menaip dengan ayat yang agak sopan santun. :)

Mungkin pagi ni mood santai-santai.. So ayat pun santai-santai. 

Oh. Ada lagi ke kawan-kawan alam maya bloger saya yang nampak post ni masih ingat & kenal saya? Cube komen Yes sikit kat kotak komen!

Haha!

Rasa macam tengah update facebook pulak bile mintak orang komen YES kat komen.
Saya aktif di FB sekarang ni.

I/Allah akan cuba naikkan semula blog saya  ni.. Secara perlahan-lahan. Doakan saya konsisten macam korang jugak tau!

1 comment:

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page