Daisypath Anniversary tickers

1 February 2017

Alhamdulillah. Blog Berwajah Baru Di Tahun Baru


Assalamualaikum.

Hai. Selamat Tengahari. Happy lunch uols.. ;)

Hari ni secara official nak bagitau.. blog saya dah berwajah baru. Link URL pun baru Selari dengan tahun baru, umur baru.. gittewww.. ;D

Saya harap dengan segala-galanya baru di blog ni, saya akan terus gigih menaip seperti dulu.. Doakan tau. tau!

So..tara... Tengok-tengok..cantik tak? cute je kan...



 

Saya ni memang kurang arif sikit la bab edit blog ni. Plus lagi malas pikir, malas godek-godek & saya tau benda tu nak siap je..  Banyak sangat benda saya pikir setiap hari..

So, saya mintak sis JIA ni tolong bagi nafas baru kat blog saya.

Tolong-tolong pun, nothing free in the world ok? so berpijak di bumi yang nyata. Kalau uols nak tau caj nye sila la direct contact dengan Jia ok. Jangan pulak ingat, saya cakap Jia tolong edit means tolong tu free tau.. No no no no...

Kite kene menghargai idea mereka ni.. Lagipun, dorang ni buat part time macam ni boleh la cover untuk bayar internet sepanjang proses editing blog tu..

Saya memang suka tolong business kawan-kawan. Tak kisah la business kecilan pun. Yang penting kite support mereka.

So, korang?Jangan lupa support saya jugak ok? hehe..

Tq sudi baca. Nanti datang visit saya ok?

Tinggal la komen seketul dua nanti saya jengah okei.. ;)


2 comments:

  1. Sweet blog.
    Salam kenal ekk.
    Aida terjah dari fb :)

    ReplyDelete
  2. Singgah hasil posting JIA... hehe... Lebih kemas dan cover tu yang terbaik...

    ReplyDelete

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page