Daisypath Anniversary tickers

24 February 2016

Dolla Cantik Krim Pelangsing Zaman Berzaman

Assalamualaikum...

Selamat hari rabu! Hari ni hari ke 57 after delivered baby Qayyum. Nak kerja dah aku. Jadi super momma la pulak! Dulu uruskan seorg je. Sekarang 2 orang anak.. Pfft.. Semoga aku diberi kekuatan & kesihatan yang baik untuk menguruskan mereka.

Ok! Kembali ke topik asal, sape pernah dengar pasal Dolla Cantik???? Angkat tangan angkat.... Dolla Cantik ni dah glemer zaman mak-mak kite dulu... Dorang berpantang dulu guna Dolla Cantik la untuk hapus lemak & scretch mark kat perut. Tak percaya? Lihat ape kata mereka.. 
Hurm.. Bila aku publish pasal Dolla Cantik kat fb, ramai jugak yang pm bagitau dah lama mencari.. 

Dolla Cantik ni boleh menghapuskan lemak di badan.. Yang paling penting kesan tu boleh dilihat seawal seminggu penggunaan yang konsisten. Woww.. Seminggu je beb? Paling cepat 2 hari pun dah nampak kesannya. Ini lagi wowwww!!!
Selain lemak di perut, masalah dagu berdouble, peha besar, lengan besae pun boleh guna Dolla Cantik. Sapu je.. Setiap hari..
Okei, cite banyak pasal Dolla Cantik ni memang tak habis. Sape berminat boleh email aku. Email address ada kat tepi blog ni je..

Harga??? Harga jualan RM65.90. Tapi sekarang ni aku ada buat promosi istimewa.. Nak tau offer apa tu? Kena la emel.

Beli 2pcs lagi banyak special offer! Wowwwiii..

Nak tau detail Dolla Cantik?? Berat 100 gram. Size lebih kurang tapak tangan aku ni haa..

Yang paling penting ada kelulusan KKM.. Kalau takde, takkan Dolla Cantik ni dah wujud zaman berzaman kan??

Ok do pm me now for the best offer!!! Daaaaaaaa...





No comments:

Post a Comment

tinggalkan jejak banyak-banyak tau!!
Terima Kasih Daun Keladi,
Nanti-nanti datang la lagi.. =)

Pink Diamond
 

Copyright © 2017 JIAKREATIFELT. All rights reserved. | Sign in

|Top of page